KKK

KKK – ForTech

Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele meie uuendatud (refurbished) äriklassi sülearvutite ja muude seadmete kohta.

Tooted ja seisukord

Mis on “uuendatud” seade?
Varem kasutuses olnud äriklassi seade, mis on läbinud põhjaliku testimise, puhastuse ja vajadusel varuosade vahetuse. Seade töötab tootja spetsifikatsiooni piires ning on kohe kasutusvalmis.

Kuidas hindate seadmete seisukorda (grade A/B/C)?

Grade A (väga hea): minimaalsed kasutusjäljed, tehniliselt korras.

Grade B (hea): mõõdukad kosmeetilised märgid (kriimud/täkked), tehniliselt korras.

Grade C (rahuldav): silmatorkavamad kosmeetilised vead, kuid funktsioneerib korrektselt.

Kas aku seisukord on kontrollitud?
Jah. Aku tervis testitakse; info on tootelehel. Vajadusel pakume aku vahetust kokkuleppel.

Kas tarkvara on legaalne ja kasutusvalmis?
Jah. Paigaldame puhta ja aktiveeritud operatsioonisüsteemi (kui see on toote kirjelduses lubatud). Draiverid/uuendused tehakse enne üleandmist.

Kas komplektis on laadija?
Jah, kui tootelehel pole teisiti märgitud. Laadijad on testitud ja sobiva võimsusega.

Klaviatuur ja keel?
Tootelehel on märgitud klaviatuuripaigutus (EE/EN/Nordic vms). Vajadusel pakume klahvikatteid või paigaldust.

Kas seadmed on pärit usaldusväärsest allikast?
Jah. Kasutame kontrollitud äriklientide ja partnerite partiisid. Kõik andmekandjad on enne müüki turvaliselt kustutatud.

Tellimine ja tarne

Kuidas tellida?
Lisa sobiv toode ostukorvi ja vormista tellimus kassas. Küsimuste korral kirjuta info@fortech.ee või helista +372 55588982 

Kui kiiresti kaup kohale jõuab?
Tavaliselt 1–3 tööpäeva pärast makse laekumist. Kättetoimetame pakiautomaadi või kulleriga; täpne hind ja valikud kuvatakse kassas.

Kas saan ka ise järele tulla?
Võimalik kokkuleppel. Palun lepi aeg eelnevalt kokku e-posti või telefoni teel.

Tasumine

Milliseid makseviise pakute?
Pangalingid/kaart, arvega tasumine. Pakume ka järelmaksu partnerite kaudu (nähtav kassas, kui saadaval).

Kas saan arve ettevõttele (B2B)?
Jah. Sisesta kassas ettevõtte andmed või küsi personaalse pakkumise jaoks meilitsi.

Garantii ja hooldus

Kui pikk on garantii?
Garantii kestus on 24 kuud. Garantii katab tootmis- ja riistvaravead tavapärasel kasutamisel.
Detailid: vaata Garantiitingimused lehte.

Kuidas garantiijuhtumit vormistada?
Kirjelda mure info@fortech.ee aadressil (lisaks tellimuse nr, sümptomid, pildid/veateated). Anname juhised saatmiseks või üleandmiseks.

Kui kaua remont kestab?
Sõltub veast ja varuosadest. Anname hinnangulise ajakava pärast seadme kontrolli.

Kas garantii kehtib ka akule?
Aku on kuluv osa. Garantii katvus ja kestus on täpsustatud Garantiitingimustes/tootelehel.

Tagastus ja vahetamine

Kas saan toote tagastada?
Jah, sul on 14-päevane taganemisõigus (distantsmüügi puhul). Toode peab olema samas komplektsuses ja heaperemehelikult käsitletud.
Täpsed tingimused: vaata Tagastus- ja saatmispoliitikat.

Kuidas tagastada?
Võta meiega ühendust e-posti teel ja saad juhised. Tagastuspostikulu on tasuta ning  tingimused on kirjas Tagastus- ja saatmispoliitikas.

Kas saan toote teise vastu vahetada?
Võimalik kokkuleppel. Kirjuta oma soovist, leiame lahenduse.

B2B ja suuremad tellimused

Kas teete pakkumisi suuremateks kogusteks?
Jah. Aitame komplekteerida partiisid (ühtsed mudelid/konfiguratsioonid), pakkuda garantiilahendusi ja tarnegraafikuid.

Kas pakute seadistusteenust?
Jah, kokkuleppel: OS-i/BIOS-i seadistused, tarkvaraprofiilid, varundus, tööjaamade ettevalmistus.

Andmed ja turvalisus

Kas eelmise kasutaja andmed on kindlasti kustutatud?
Jah. Kustutame andmekandjad turvaliselt vastavalt heale tavale; seade tarnitakse puhtana.

Kas minu andmeid (tellimus, makse) hoitakse turvaliselt?
Jah. Töötleme andmeid vastavalt Privaatsuspoliitikale ja kohaldatavale seadusele.

Muu

Kas ostate või võtate tagasi vanu seadmeid (trade-in)?
Jah, valikuliselt. Saada meile mudel, seisukord ja soovitav kogus; teeme pakkumise.

Kuidas teiega ühendust võtta?
E-post: info@fortech.ee
Tel: +372 55588982